Pevné značení na jmenovce je pro zákazníka známkou stabilního zaměstnance a tím i navození větší důvěry při komunikaci.

Slabinou takového značení je neekonomičnost při požadavku dodělávky malého množství - příprava výroby (a tím její cena) je totožná pro jediný kus, stejně jako pro stovky kusů. V takovém případě je výhodnější mít k dispozici "přechodné" jmenovky, například pouze s logem a dodělávky realizovat vždy pro víc kusů najednou.

Při dlouhodobé spolupráci je možná volba z rozšířených materiálů, které nejsou standardně drženy skladem. Stejně tak je možné využití snížení nákladů pro dodělávky také u vlastních tvarů. V takovém případě je materiál formátován při jedné objednávce ve větším nákladu, tyto polotovary zůstávají drženy skladem a následně pouze již  značeny dle požadavku. Odpadá tím příprava spojená s formátováním, tím se ušetří čas i peníze pro následnou dodělávku.

Při častější obměně zaměstnanců je vhodnější využít jmenovky umožňující výměnu jména